Service en retourbeleid

Heb je een product uit onze webshop besteld en is het toch niet helemaal wat je verwacht? Dan verwachten we hier een melding van binnen 14 dagen na ontvangst.

Geef via ons contactformulier aan dat je het retour wilt sturen. Je ontvangt dan van ons een retouradres. 

Zodra het artikel retour ontvangen is, controleren we het op de staat van het product. Is het product en de verpakking onbeschadigd en als nieuw? Dan betalen we je aankoop terug. 

Is dit niet het geval? Dan nemen we contact op.

Let op; we vergoeden GEEN kosten voor het retour sturen van aankopen. 

Voor al het overige; we volgen de wettelijke bepalingen inzake web-aankopen.

Garantie:

heb je een product bij ons gekocht waar iets defect is gegaan? Ook dan verzoeken we je contact op te nemen. We werken met verschillende fabrikanten en iedere fabrikant heeft eigen garantieprocedures. Kan jouw verrekijker of warmtebeeldkijker gerepareerd worden? Hou dan rekening met circa 4-6 weken doorlooptijd. 

Is het product beschadigd en valt deze niet onder de garantieregelingen? Dan krijg je voorafgaand aan de reparatie een offerte met reparatiekosten.